Veelgestelde vragen
Bestellen
1. Ga naar de shop van SmartAlarm.2. Klik op “bestel” om een product toe te voegen aan uw winkelwagen.
3. Klik op de winkelwagen rechtsboven in beeld om af te rekenen.
4. Kies het aantal van het gewenste artikel en klik op afrekenen.
5. U wordt doorgestuurd naar onze betaalparnter.
6. Na betaling wordt uw bestelling bevestigd
Telefonisch bestellen
Het is ook mogelijk uw product telefonisch te bestellen, door te bellen naar 020-3080656 of uw telefoonnummer achter te laten bij de klantenservice. Dan bellen wij u zo spoedig mogelijk terug. Op deze manier helpen wij u telefonisch door het bestellingsproces heen.Offerte
Het is ook mogelijk om bij ons een offerte aan te vragen, door een e-mail te sturen naar Info@SmartAlarm.nl of te bellen naar 020-3080656. Deze offerte krijgt u per e-mail in een PDF bestand opgestuurd.Bestellen via e-mail
Het is bij SmartAlarm ook mogelijk om te bestellen via een E-mail. Wij nemen uw bestelling dan in behandeling en sturen u een factuur met betaallink toe die u eenvoudig kunt voldoen. U kunt uw bestelling mailen naar info@smartalarm.nl.Welke gegevens heeft SmartAlarm nodig van me?
SmartAlarm vraagt bij uw bestelling alleen gegevens die wij nodig hebben. We vragen uw naam en adresgegevens om zo te weten waar we een pakket naartoe moeten sturen. Uw e-mail wordt gebruikt voor informatie over uw bestelling. Uw telefoonnummer wordt op uw bestelling gedrukt zo wanneer nodig kan onze verzendpartner u makkelijk bereiken.
Je antwoord niet gevonden? Wij kunnen hierbij helpen!
Neem contact met ons opContacteer ons en wij zullen zo spoedig contact met je opnemen.